Pluszban a Nyilasi Alap

2011.08.14. 22:47

http://www.portfolio.hu/befalap/alap.php?isin=HU0000708706

Mostanra mégis bejött az részvény short. Gratulálok!

Kérdés, hogy most kéne-e zárni a shortot. Nyereséget realizálni jó dolog, de a részvényekben még simán benne van egy kis esés, és nem látom, hogy a következő egy-két hónapban mitől másznának hirtelen sokkal magasabbra.

A héten egyébként szeretnék írni egy kis piaci összefoglalót. Sok érdekes mozgást láthattunk az elmúlt két hétben.

A bejegyzés trackback címe:

https://penzugyimesek.blog.hu/api/trackback/id/tr743153712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.15. 10:01:52

Én nem azt mondom, hogy már biztosan nem esnek a részvények, de a 3 ezres OTP-re szerintem hiába várunk például. Emelkedni pedig attól emelkednének, hogy a pánik alulértékelte az árfolyamokat.

Én amúgy elhamarkodottan, 500-nál vettem mtelekomot, úgy hogy még aznap 470-ig esett az árfolyam, de úgy érzem, hogy tavasszal lesz az 600 is, ha pedig elmeszelik nemzetközi bíróságon, akkor még feljebb mászhat. Persze az is lehet, hogy 400-ig fog esni, egyébként akkor meg elgondolkodok azon, hogy ott is vegyek.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.08.18. 11:46:58

498 most a matáv. Persze hülye én sem vagyok, 506-nál eladtam, majd talán 480 körül visszaveszem :-)

Ha így haladunk, akkor meg simán elképzelhető, hogy a Nyilasi alap tovább fog emelkedni. Amúgy szerintem ott hibázott nagyot, hogy tudta mi fog következni a gazdaságban, de 1 évvel előbb elkezdett aszerint cselekedni. Egy másik befektetési alap kezelője nyilatkozta Portfolión vagy Napi Gazdaságban, hogy úgy kell kezelnie az alapot jó ideje, hogy sejti mi a helyzet, és tudja mi fog jönni, de addig nem mehet bele shortokba, amíg a piac ezt nem ismerte fel.
süti beállítások módosítása